Translate

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Το θύμα είναι πάντα πάντα το παιδί

Είναι ένα παλιό post από το Χαμομηλάκι . Τόσο ευαίσθητο όμως και τόσο αληθινό, όπου σκέφτηκα πως θα ήταν καλό να το ξαναθυμηθούμε.


Στην πατρίδα μας, σε περίπτωση διαζυγίου, συνήθως ο δικαστής ορίζει την επιμέλεια του παιδιού να την αναλάβει η μητέρα.
Αυτό δεν είναι πάντα το καλύτερο για το παιδί, αλλά λόγω αδυναμίας της πολιτείας να ερευνήσει τις πραγματικές συνθήκες, ο δικαστής επιλέγει την εύκολη λύση. Παραχωρεί την επιμέλεια του παιδιού στην μητέρα και ησυχάζει....
Η διόρθωση της απόφασης αυτής στην πορεία της επιμέλειας λόγω αδυναμίας παρακολούθησης της τήρησης των όρων της επιμέλειας μοιάζει ανέφικτη για τους ίδιους λόγους.
Το θύμα βέβαια πάντα είναι το παιδί και αυτό είναι που μας απασχολεί...
Οι δικαστές μας βαριακούνε και επειδή οι γονείς πριν φτάσουν στα δικαστήρια, έχουν την δυνατότητα να ρυθμίσουν τα του διαζυγίου τους μόνοι τους και να δεσμευτούν με την συμφωνία τους, παρακαλούμε γονείς, κάντε ότι είναι δυνατόν για να λύσετε τα προβλήματα που δημιουργεί το διαζύγιο σας στο παιδί σας.
Χωρίστε αλλά μη σκοτωθείτε μεταξύ σας, μην αγγίζετε το παιδάκι σας, με κανένα τρόπο.
Μάνα, μητερούλα γλυκιά, εσύ, που σε ευνοεί ο έλληνας δικαστής, μην εκδικείσαι τον άντρα σου μέσω του παιδιού σου.

Ο πατέρας του παιδιού είναι ιερός και το παιδί τον έχει τόση ανάγκη όσο έχει εσένα. Μπορεί ο άντρας να φταίει για το διαζύγιο σας, αλλά το παιδάκι σας δεν φταίει. Υπάρχουν μετανοιωμένοι πατεράδες, έκαναν λάθος και προκάλεσαν τον χωρισμό σας, αλλά νοιάζονται για το παιδί σας. Είναι και δικό τους παιδί. Άφησε στην άκρη την σκληροκαρδία σου μανούλα.

Μανούλα μου,
Μην αφήνεις το μίσος σου να με απομακρύνει από τον μπαμπά μου.
Μη με χωρίζεις από τον πατέρα μου, τον χρειάζομαι.
Θέλω να τον βλέπω, θέλω να παίζω με τον μπαμπά μου. Θέλω να παίζουμε μπάλα, ποδόσφαιρο, μπάσκετ, να κάνουμε βόλτες με το αυτοκίνητο.
Θέλω να σας έχω μαζί και τους δυο, αφού όμως δεν γίνεται, άσε με να τον βλέπω.
Μην κατηγορείς τον μπαμπά μου, μανούλα. Ξέρω, δεν είναι ο καλύτερος, αλλά για μένα είναι ο θεός μου.
Μανούλα μου,
Σε λατρεύω, το ξέρεις, αλλά μη με βάλεις να διαλέξω ανάμεσά σας. Σας αγαπάω και τους δυο. Σας αγαπάω τόσο πολύ.
Μανούλα, ξέρεις, σε προσέχω τον τελευταίο καιρό, είσαι τόσο όμορφη, αλλά όταν μιλάς για τον μπαμπά ασχημαίνεις, σε φοβάμαι μανούλα.
Μανούλα μου, ποτέ δεν θα σε εγκαταλείψω, αλλά άσε με να αγαπάω τον μπαμπά μου, μην μπαίνεις ανάμεσά μας.
Πονάω μανούλα, τα βράδια που με κοιμίζεις, κάνω ότι κοιμάμαι, αλλά μετά κλαίω, κλαίω βουβά για να μη μ’ ακούσεις. Κλαίω μέχρι που δεν αντέχω άλλο.
Μανούλα, ζηλεύω τους συμμαθητές μου που έχουν τον μπαμπά τους. Ντρέπομαι να πω ότι δεν βλέπω τον μπαμπά μου.
Μανούλα, προχτές ο Γιώργος πήγε με τον μπαμπά του στο λούνα Παρκ και ήθελα να πάω κι εγώ με τον μπαμπά μου και είπα στον Γιώργο ότι εμένα θα με πάει ο μπαμπάς μου αύριο. Μανούλα, θα πω ψέματα στον Γιώργο ότι πήγα με τον μπαμπά μου. Μανούλα, άρχισα να λέω ψέματα.
Μανούλα, θέλω κι εσένα και τον μπαμπά μου. Αφού δεν μπορείτε να είστε μαζί, μη με βάζετε ανάμεσά σας.
Μανούλα, σας αγαπάω τόσο, τόσο πολύ.
Μανούλα, ο μπαμπάς μου, μου λείπει.

1 σχόλιο:

hamomilaki Anthemis είπε...

Σας ευχαριστούμε για την αναδημοσίευση και τα καλά σας λόγια :-)

Να είστε πάντα καλά.

Το original είχε πρωτοδημοσιευτεί εδώ στο Χαμομηλάκι